Jantar z mojej wyobraźni.

Jantar z mojej wyobraźni.

niedziela, 21 czerwca 2015

Zaginiona - Harlan Coben


A niech to licho. Chyba wpadłam jak przysłowiowa  śliwka w kompot. Przeczytałam w swoim już dość długim życiu pewnie setki jak nie tysiące książek, ale jak dotąd żadnego kryminału. Zrobiłam wywiad wsród znajomych i polecono mi kilku autorów. Na pierwszy ogień poszedł Harlan Coben i jego Zaginiona. Przeczytałam tą książkę w półtorej dnia, zaznaczm przy tym, że nie zarwałam nocy, upiekłam ciasto, zrobiłam obiad itp. Książki tej się nie czyta, ją się pochłania. Jestem zachwycona. Sądzę, że od tej pory kryminał będzie należał do moich ulubionych gatunków.
Zastanawiam się czy brać się za innych autorów czy kontynuować kolejne powieści Cobena?
Zaginioną polecam z całą stanowczością. Wartka akcja, ciekawa intryga, terroryści, morderstwa, tajemnice, miłość... czego chcieć więcej? Chyba tylko jeszcze zaskakujące zakończenie, które wieńczy dzieło. Wszystko jest w tej własnie powieści kryminalnej.

Brak komentarzy: